stidi-städar

idag flyger jag fram med dammsugare, dammtrasa och mopp i högsta hugg!
i morgon kommer nämligen mor och far hem från sin semester och här ser det för jävligt ut.
hahaha.
måste jag göra något åt snarast ;-)
tänkte bespara min syster detta tråkiga, så fixar det själv.
dock får hon ta sitt rum själv, någon måtta får det vara på kärvänligheten!
hihi.


ikväll ska jag först till älskade mormor o morfar o käka.
sen blir det fest hos Andreas.
nice!
sen kanske statt.
får se.
känner mig inte jätte manad om jag ska vara ärlig....
men kan ju ändras ;-)
blir dock en lugn kväll för mig.
är fortfarande inte helt frisk.

i morgon blir det nog en sväng till karlstad.
städa (ja för fan vad renlig jag är denna helg då!! ;-) och hämta räkningar.
träffa V om hon har tid och så kanske en sväng till Bergvik och shoppa loss.
hittade en förjävla snygg hood från PUMA idag på stan, dock bara i förstor storlek!
ggrrrr...


Goo Goo Dolls är den ultimata städmusiken!
testa själva!! ;-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback