sunny monday

idag skiner solen.
nice!
dock inte bajkajni-väder.
tro mig, jag har testat.
det var frys-varning!
men jag håller tummarna för varmare väder :-)

idag har vi haft utbildning på jobbet.
ska lära mig ytterligare en ny sak.
ska sitta i telefonen.. på internet.
jaja, blir nog bra!
lite nervöst inför första samtalet, men det ordnar sig! ;-)
utbildningen hade vi med Martin "the beard".
haha.


på onsdag eller torsdag blir det en sväng till Örebro för min del.
lite shopping är planerat.
men betoning på lite.
hade inte så mycket money som jag trodde, trist! :-(
jaja, men igår köpte jag iaf en ny t-shirt och lite nya underkläder.
så shoppingnerven är stillad lite! ;-)

på lördag blir det party-party i Karlstad med C och Å.
och ev. lite mer people.
ska bli grymt kul!!


nu blir det lite plugg i solen.
även här med betoning på lite....
måste styra upp det där snart!


later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback