midsommar

efter många turer fram och tillbaka är det äntligen bestämt vart jag kommer befinna mig under morgondagen.
platsen är Kga.
hos Åsa.

gänget ska vara på varsitt håll med sina respektive.
V ska hem till Uppsala.

idag fick jag erbjudanet om att följa med en tjej på jobbet, Catherine, och hennes två kompisar till Lysekil över helgen.
hade varit dunderkul!!
MEN, jag kan inte.
för på söndag ska jag, mamma och pappa städa ur halva den gamla lgh.
grummel och gnus.
jag vill inte.


och ja, nu lät det som jag inte ville till Åsa.
men det ska bli kul!! =)
hoppas vi har tur med vädret också, så att vi kan dansa runt midsommarstången ;-)



nu ska jag sussilull.
det tar på krafterna att börja jobba 06.45!
in deed.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback