midsommarafton

jag hade en bra dag igår.
trots regn.
och att jag var lite depp.

kunde inte ha haft en mer svensk midsommar tror jag.
dagen började med sillunch o snaps.
hoho.
snaps är inte min starka sida! ;-)
sen ut i regnet i full karriär med paraplyerna i högsta hugg för att införskaffa material till vår midsommarstång.
vi tjejer plockade blommor och killarna blockade grönt.
tror det kändes lite mer manligt för dem.
haha.
blev en riktigt nice midsommarstång.
så himla fin!
grill på kvällen när lite fler folk droppat in.

och fröken fick i sig mer alkoholhaltiga drycker än på länge.
fast jag slutade med snapsen och då blev det bättre.
hihi.
verkligen skönt att VÅGA släppa på kontrollen.
inte det att jag var full, men inte spiknykter heller.

och det var så jälla nice att träffa personer jag inte sett på länge!
gjorde mig glad.

och när tårarna slutade rinna och jag fått på mig lite smink.
så kände jag mig riktigt sommarfin i mina vita jeans och blommig tubtopp! =)


fick en hälsning från en gammal vän också.
min E.
som jag saknar fruktansvärt mycket!
kul att han hade tänkt på mig med....
och så otroligt kul att han lyckas!
han är en grym kläddesigner och människa.



TUSEN TACK för en trevlig kväll Åsa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback