sunday

en riktigt tråkigt söndag är vad det är idag.
regnigt och trist.
och jag har ingenting att göra.

har en liten sån där söndags-nedstämdhet idag.
fan.
det är både bra och jobbigt att förstå hur man tänker och känner.
och varför man tänker och känner som man gör.
men det är förbannat bra och skönt att veta vad man vill.
dock kan man inte vara intolerant mot andra människor och deras känslor!
jag gjorde ett misstag och försöker rätta till det.
man FÅR göra misstag!
bara man inser att det var just det, ett misstag alltså, och gör något åt saken.


varje dag arbetar jag med mig själv.
och jag blir starkare och starkare för varje dag som går.
jag vet att jag är en stark kvinna, men ibland... när allt är som jobbigast, då glömmer man liksom det där.
och blir rädd.
fast jag egentligen vet hur saker och ting ligger till.


veckan som kommer känns väldigt..... oplanerad?
hihi.
jag har utbildning måndag och tisdag kväll, sen har jag ingen aning om vad som händer.
har inte fått något schema, så jag vet inte om jag jobbar på midsommar eller inte.
vilket jag hoppas att jag INTE gör.
eftersom jag och V kanske ska dra till Västkusten.

en sak som är bra är att det känns helt rätt att jag struntade i sommarkursen och jobbar i sommar istället!!!!
så himla skönt att känna så.
hade ett litet psykbryt förra helgen och hade jag inte jobbat, utan varit i karlstad istället (ENSAM) så hade jag nog inte mått såhär bra som jag faktiskt gör.
jag glädjer mig så!
trots att ormen finns kvar och skrämmer mig stundtals.
but I will kill that fucking snake.


nu ska jag skriva en drömlista och sedan lägga mig i soffan på altanen och läsa en bra bok.
förresten! varför heter det "en bra bok", klart som korvspad att man inte läser en bok som är KASS.... eller?! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback