070312

tillbaka i Karlstad.
än så länge känns det ok att vara i lägenheten, men antar att det kommer bli annorlunda ikväll.

jag ska strax bege mig till skolan för att träffa Malin.
men innan det ska jag handla lite.
finns nada att äta här.
tur att mamma skickat med matlåda!
bästa Mami.
ikväll ska jag träna. gött!
sen blir det home alone... men blir det för ensamt åker jag till Anna!
tur att jag har missarna med hem iaf.
de är bra.


här i Karlstad skiner solen!
det gjorde den inte i Karlskoga.
skönt att se den igen!
blir gladare.
tänk vad mycket en liten sol kan göra.... :-)
ska inviga mina solglajjer tror jag!
haha, ser ut som en alien i dem, men det struntar jag i! jag diggar dem.
måste dock införskaffa en vårjacka och det snarast.
kanske skulle åka och titta efter en nu?
fast i och för sig har jag hittat en på nätet som jag vill ha..
beställa kanske?
hm.
tufft beslut! ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback