aj mitt hjärta

idag gör det ont.
förbannat ont till och med....

jag har ont i magen och oron gnager i mig.

jag är ledsen.


inte ens värdet eller mina vänner kan göra mig glad idag.
men mitt hjärta slår lite extra för att katterna får vara ute på balkisen igen.
de gillar det.
och jag är glad för deras skull.


jag känner mig ensam.
det är jobbigt att bo i lgh.
det är jobbigt att det aldrig är någon som kommer hem till en på kvällen.
det är jobbigt att inte ha någon att komma hem till.
det är jobbigt att sova i sängen.
det är jobbigt att det bara hänger en handduk på toan.
det är jobbigt att det bara är mina skor som står i hallen.
det är jobbigt med alla minnen.

det ska bli skönt att flytta.
fast det kommer vara jobbigt också.


det är så sorgligt att det ska bli såhär efter 5 år...

Kommentarer
Postat av: Emma

Det är jäkligt svårt, det är det. Man måste försöka. KOm och hälsa på lite? Idag har jag också en grådag. Vi får peppa varandra Maria.
Kram

Postat av: Fia

Har följt din blogg ett tag nu, måste bara få säga att jag vet precis hur du tänker och känner just nu, har precis tagit mig ur samma sak...Det blir lättare tro mig..snabbare än du anar!..

2007-03-30 @ 10:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback