friday

den fria dagen är äntligen här.
eller inte.
men det är fredag i alla fall.
nice med helg.

idag är det photoshop som gäller för mig.
ja, förutom att jag ska följa med K till stan och vara smakråd.
och så ska jag köpa en grej till mig själv.
fast bara en grej.
som jag hade 20% på på H&M.
ska bli nice.
kanske jag inte behöver äcklas lika mycket...
men bara kanske.

K och jag kanske ska på afterworken på Blue Moon ikväll igen.
det var riktigt kul sist!
får se om vi orkar efter dagens shopping.
annars blir det en home-alone kväll för min del.


i morgon ska jag på fest med Fia.
sen ska vi ut och skaka våra rumpor.
haha.
men om jag ska vara ärlig så är jag inte så sugen.
jag är bara orolig i magen.
för jag vet en grej.
men jag ska göra det ändå.
grejen ska inte få stoppa mig.


häromdagen lyssnade jag på en av de vackraste låtarna jag någonsin hört.
otroligt fin.
jag ska lägga upp den här någon dag när jag känner mig redo.

Kommentarer
Postat av: Miss E !

Riktigt nice med helg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback