jag är MARIA

jag har hittat tillbaka till mig själv.

och det gör mig otroligt glad!
mitt i allt elände.

det är helt sjukt att det ska "krävas" en sån här sak för att man ska inse att ens situation är ohållbar.
dock har inte detta något att göra med att han gjorde slut.
men det var då jag insåg att jag inte kunde leva som jag gjorde.
tror jag behövde ett hårt slag på käften för att inse det.


jag gillar den riktiga Maria.
det finns en hel del krut i henne.
och hon tar ingen skit.



and I'm back in the game!

Kommentarer
Postat av: Emma

Go girl.
Oh, i sommar får vi börja promenixa massa tycker jag. Det är också väldigt dumt att det ska till något sådant här för att vi ska hänga. Tokigt. Men bra I say.
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback