kombo

nu har jag installerat mig hos Krikk.
här känns det bättre, finns inga minnen.
visst är det fortfarande jobbigt, men det är lättare när man är med någon man kan öppna sig helt och hållet för.
det kan jag med Krikk. hon är kanon! vilket hon iof alltid är, men nu lite extra kanon.

vi har handlat mat och ska väl laga till den här snart tror jag.
är lite folk i rörelse här och jag känner mig inte så ensam.
vill jag vara ifred kan jag bara gå in en liten stund på Krikks rum. blir bättre då.

det är bra folk som bor här iaf.
de ser att jag är ledsen, men de frågar inte. och det är skönt.
och Krikk sa att de bryr sig om jag skulle vilja prata.
och det kan faktiskt vara skönt att prata med någon man inte känner så väl.  tror väl inte att jag kommer göra det dock, men att veta att man kan om man vill är skönt.


det är tur att jag har världens bästa vänner och föräldrar som ställer upp till 200%.
blir lättare då.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Va med vänner, spela bowling, biljard, spela sqasch på växnäs, fika, se på film (inga sorgliga bara komedier och sånt), sola solarie, bada på badhus, gå på bio, dansa på ksif :)... Allt med vänner :D lite tips iaf .
kram kram /Emelie

Postat av: Åsa

Hallå! Hoppas att du och Krikk tar lite paus i matlagningen och allt annat ni hittar på på Triogatan 3,,, och funderar seriöst på att följa med till London I April! Vore roligt om Ni följde med! Kramar Åsa

2007-03-05 @ 19:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback