lista

Vad..
hade du på dig idag? just nu har jag: gråa mysbyxor, grön t-shirt och fleecetröja från Peak. men eftersom dagen nyss börjat för mig, så ska jag snart stassa om.
har du gjort under dagen? hittills har jag bara ätit mammas nybakade bullar och kikat i bloggar.
har du för frisyr? sovruffs.
ska du göra innan dagen är slut? ta ut katterna, hälsa på mormor och morfar, ta en långpromenad, ringa Krikk, Cissi och Sofia och packa.
har du inte hunnit med idag? eh, har typ inte hunnit med något ;-)
ska du göra imorgon? åka tillbaka till Karlstad, träffa Therese?, plugga.
Vill du göra i helgen? vet inte vad jag vill göra, men vet vad jag ska göra.
åt du senast? nybakade bullar.
är det allra bästa med dig? att jag är mig själv och inte ändrar på mig för att passa in.
Ogillar du hos dig själv? att jag är lite väl naiv ibland och tror gott om alla tills motsatsen bevisats.


När..
Vaknade du i morse?
vaknade ett antal gånger, men första gången var 08.20
Är du rädd? mja.. jag tror inte det. jag var rädd för mycket, men tiden räcker inte till för att man ska gå och vara rädd för allt.
Grät du senast? i torsdags.
Skrattade du senast? igår på vägen hem ifrån trysil =)
Var du på fest senast? hm... 10 mars tror jag att det var?
var du kär senast? jag är kär.
gjorde du senaste något du egentligen inte ville? passar på den, för jag orkar inte förklara.
Gav du en komplimang senast? igår.


Vem..
Kramade du senast? Matilda.
Saknar du? saknar personen jag är kär i.
Kysste du senast? M.
Vill du spotta på? ingen.
Skulle du vilja se ut som? mig själv.
Gjorde dig arg senast? M.


Antingen eller..
Glass eller Godis?
godis (såklart! ;-)
Morgon eller kväll? kväll.
Skidor eller pulka? snowboard!!
Julafton eller födelsedag? båda.
Häst eller hund? hund.
Hjortron eller blåbär? blåbär. I love it.
Sol eller bada? sola först, bada sen.
Röd eller blå? beror på vad.


Kan du..
Simma fjärilsim?
hahaha. verkligen inte! har försökt, var ingen hit för ögat kan jag meddela ;-)
Stå på ett ben? yes.
Sjunga riktigt höga toner? haha. nej.
Rita snyggt? jepp.
Baka? ja
Göra volter? jupp.
Hoppa upp på en häst med sadel? eh, det tror jag. var ett tag sedan jag red.
Ditt eget mobilnummer? ja.


Har du..
Pallat äpplen? ja. har inte alla det?
Tagit en främling på rumpan? haha. det har jag säkert gjort i min ungdom.
Tappat något värdefullt i toaletten? nej. (tappade dock min mobil i ett glas med juice, men det är en annan historia ;-)
Sett en hel porrfilm? nej.
Skrikit åt en lärare? nej.
Blivit dumpad? japp.
Förlorat någon nära vän? nej, som tur är!
Varit i Asien? nej, men skulle gärna vilja åka dit.
Kysst någon och sedan ångrat dig? hm. jag minns inte, men jag tror inte det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback