lonely

yes.
ikväll känner jag mig lite ensam.
tur att man har folk på msn som är online!
men nu börjar de flesta droppa av och krypa till kojs...
ska nog också försöka sova snart.
läsa lite bok och sen krypa nära nära kissisarna. mys!

i morgon ska jag till Blue Moon och käka på afterworken med Krikk och Petter.
det ska bli himla kul!
och på lördag kommer Mami och Papi hit och hjälper mig att städa lite.
dvs. flytta möbler osv, för nu är renoveringen äntligen klar! YES.
på kvällen kommer Valentina hit och käkar och kikar på film.
det ska bli väldigt kul och trevligt!
hon har aldrig varit här, så det är på tiden. hihi.

i helgen måste jag sitta MYCKET med Photoshop.
det är så svårt och jag tror att jag blir galen!
men det är bara bita i och göra klart.
på tisdag ska det vara klart.
redovisning.
yps!
varför skjuter jag ALLTID upp allt till sista sekunden?!
well, i guess that's me! ;-)





det är så himla mysigt att ses.
jag gillar det.

men min hjärna blir förvirrad....
jag har stora frågetecken som studsar runt inne i bollen.

hihi.
man får en ganska lustig bild när man tänker på hur frågetecknen riktigt studsar omkring.
hihi.
tror att jag är trött, eller?! ;-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback