makeover

idag har jag varit på stan och fått mig en makover.
det var inte en dag för tidigt kan jag säga!
tröttare och mer slitet hår får man leta länge efter.

håret blev dock lite kortare än vad jag hade tänkt mig från början, men det gör inget. för det växer ut.
och det blev även lite mörkare än vad jag hade tänkt mig, men det gör inte heller något. kan göra lite slingor själv eller nästa gång jag klipper mig.
förhoppningsvis gör väl solen sitt snart också.
kändes skönt med en förändring!

efter klippet käkade jag på Café Paris med Malin och Krikk.
sen tog vi en runda på stan.
jag var bara med som smakråd.
hade verkligen ingen lust att handla något, inte ens att titta.


har precis vallat finaste missarna lite här utanför.
de är så sköna!
skakar på varenda tass om de råkar gå i en vattenpöl, hihi!
de fick span på en skadad Talgoxe också.
men den räddade jag.
iaf för stunden.
han kunde inte flyga stackarn.


Kommentarer
Postat av: hanna

ååh vad roligt =) jag skulle också behöva det haha

Postat av: Emma

Bild på ditt nya jag?
Ha en trevlig helg i Kga.

2007-03-09 @ 18:29:51
URL: http://petitestar.blogg.se
Postat av: Marcus

Hej fröken. Hoppas allt är bra med dig och att du trivs i din nya look. själv sitter jag fortfarande o är tokförkyld. Det var trevligt att träffa dig i veckan. ha det bra*kram*

2007-03-09 @ 18:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback