saturday night live

ikväll ska jag hem till Malin och träffa mina Babes.
det ska bli kul att träffa dem.
kanske blir melodifestivalen.
tråkigt program dock, men man måste ju nästan kika ändå.
senare kanske det blir utgång.

jag är lite nervös över att gå ut känner jag.
det är över två år sedan jag var ute.
över två år sedan den där panik-kvällen....
men har stöd i mina vänner, så det ska nog gå bra!



idag har jag varit i Örebro med mamma, pappa, mormor och morfar.
Mormor o morfar köpte dator.
blev lite avundsjuk.
jag vill med ha en ny dator...
min är gammal o skruttig.
men å andra sidan ska jag väl vara glad att jag har en dator överhuvudtaget!
var en sväng till Ikea också. sjukt mycket folk.
men jag tyckte inte att det var så farligt.
känns som jag håller på att ta mig ur det där!
och det vore verkligen på tiden isf!!

nu blir det plugg innan jag ska göra mig i ordning för kvällen.
ska nog ha min födelsedags-tunika på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback