shopping

jag har shoppat loss! =)

igår var jag på stan med Therese och fikade. vi kikade även lite i affärer och jag köpte ett par jeans (miss sixty) och en svart-enkel-vanlig t-shirt på H&M. då var jag nöjd.

idag var jag på stan med Helén. vi käkade på Vero (ett av mina favoritställen i Karlstad) och sedan tog vi en runda i affärerna. Helén skulle ha en sjal och jag var sugen på att par skor. Helén hittade en sjal och jag hittade ett par skor. då var jag ännu lite mer nöjd. sen gick vi in på Stadium och där hittade jag en förbannat snygg Peak-tröja. det sved i plånboken, men jag är så jälla nöjd! =)

det är kul att jag kan lägga pengar på mig själv, fast jag mår dåligt.
för det är jag värd.
och som Helén sa: allt som gör en lite gladare är positivt.
och det stämmer.

hihi. det är lite farligt att gå på stan med bruttor som är lika tokiga i kläder som jag ;-)


annars lyssnar jag på pepp-musik och njuter av solen.
jag ska städa balkongen här någon dag nu snart också.
det blir toppen för missekatterna.
för mig med.

jag märker att katterna saknar M.
och det gör mig ledsen.

de kräver uppmärksamhet hela tiden.
om en ligger hos mig så kommer den andra och ska också ligga där.
jag känner mig otillräcklig för dem.
när vi flyttar ska jag köpa en STOR klätterställning till dem och ha på ett ställe så de kan ligga högt upp och kika ut.
det tror jag att de skulle gilla.

jag hoppas innerligt att jag får en lägenhet där jag vill bo.
och det skulle vara skönt att få veta det snart.
så man vet, liksom.


förresten. i slutet på denna veckan får jag ett mail från Sommardesignkontoren och då får jag veta om jag har gått vidare från första gallringen. spännande! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback