sleepy head

trött som bara den idag.
sov inget vidare i natt.....
drömde mycket dumma drömmar.
fick ont i magen.
tur att jag har katterna.
Jamas ligger på en kudde och bara jag stryker lite på honom så spinner han.
det gjorde mig lugn i natt.


idag försöker jag sitta med photoshop.
men det går inte så bra.
det är så svårt.
jag har liksom en bild i huvudet, men det verkar vara näst intill omöjligt att få till det snyggt.
aja.
bara att sitta med det, så blir det nog väl.
kanske?

jag städar lite i lägenheten istället.
renoveringen är klar.
det blev OK.
men inte mer.
men det är nog för att jag är otroligt petig och kräsen med vad jag tycker är snyggt.
skönt att det är klart iaf!
kul för missarna att ha lite mer space att röra sig på.

Kommentarer
Postat av: Emelie

hej, vi gjorde inte så mycket denna gången heller på kursen. men vi skissade hårda saker mot mjuka, bredvid varandra och se hur de funkade typ, luddit som vanlgit.
nästa gång du ser mig har jag lite längre hår:P therese har satt i det på mig i dag. det är som ditt hår kanske. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback