stormy monday

yes.
det blåser verkligen storm ute. snöblandatregn, ingen höjdare.
Krikk och jag trodde att vi skulle blåsa bort när vi gick från bussen och in...

och ja. jag har åkt buss idag! två gånger på proppfulla 54:an...
jag är impad och stolt!

jag kan klara mig själv


annars har jag varit på skolan en kortis också. käkade med K och satt vid en dator i biblioteket. skulle ha pluggat egentligen, men hade glömt en bok hemma.
i morgon ska jag och Malin sätta oss med projektet och så ska jag träffa min grupp i ergonomin och fixa lite frågor till vårt besök hos frisören på onsdag. 

var hos Anna och snackade lite på kvällningen och innan det var jag och Krikk på stan och checkade läget. jag köpte en söt liten klänning på Gina Tricot. de har rätt mycket fint där nu faktiskt. till bra pris. I LIKE!


vill säga tack till alla som bryr sig!
det betyder otroligt mycket för mig.
jag vet att det är svårt att säga någonting, finns inte så mycket att säga liksom.
men för mig betyder det mycket att bara veta att ni bryr er om mig.
att veta att ni finns där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback