sunday

idag är det söndag och dagen till ära är det äckel-väder.
mulet, regn och råkallt. brrr!
gör inte dagen mycket roligare.
men det spelar ingen roll, för jag ska plugga i vilket fall.
dåligt väder eller bra ;-)


igår hade jag en helkväll med mina bruttor!
tittade på melodifestivalen och för en gångs skull vann rätt låt! sweet.
sen bar det av till stadshotellet.
med en stor klump i magen och dunkande hjärta för min del.
nervöst!
men det gick bättre än väntat.
var jobbigt, men jag tog mig igenom 2 ½ timme typ.
det var super kul att se melody club! that's my kind of music.
och att shejka lite.
men annars var det som vanligt tycker jag.
inte så jävla kul med andra ord.
förstår mig inte riktigt på dem som kan gå ut varje helg, eller tom. flera gånger varje vecka..
för så kul är det faktiskt inte.

igår kände jag mig dessutom väldigt gammal!
såg typ 5 pers jag kände igen.
resten var yngre förmågor.
sen var det några medelålders som bara var där för att kika på melody club.
nej, det var helt klart roligare att gå ut när man var 18-20 år!
men har iaf tagit mig över en milstolpe, och det känns bra.


det blev så fel igår. jag gillar inte msn egentligen.
känner att jag vill förklara hur jag menar, face to face.
hoppas jag kan göra det på onsdag.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej, var du också på melody club? men de var inte i karlstad va? dom är så bra live iaf! har sett dom förut när dom var förband för kent. men dom var ännu bättre nu:D ses vi på torsdag? kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback