there's a hole in my heart

ett stort stort hål.

ett tomrum.

och det kommer ta en evighet att läka detta hål. det bara blöder och blöder.
och det finns inget plåster i hela världen som hjälper.
inte ens bamseplåster.... då är det illa.


blir ompysslad hemma i Kga. men det är jobbigt att vara här också. vart jag än vänder blicken finns det tusentals saker som påminner om honom, om oss.... och om vår tid tillsammans.

det är fruktansvärt svårt att släppa taget. att inse att han inte är min längre.

jag lever i chock och väntar på den stora smällen.
smällen då man inser, för nu känns allt så overkligt. som om jag lever i en bubbla.
från att ena dagen ha allt man vill ha, till att nästa dag inte ha det. är väldigt märkligt.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Allt kommer att bli bra. Det viktigaste är att du gör roliga saker hela tiden så du slipper tänka så mycket.
Kram kram

Postat av: Kristin

Välkommen till mitt krypin imorgon!

2007-03-03 @ 23:14:35
Postat av: Therese

Hej gumman! Min syrra berätta vad som hänt. Förstod att det var något på din blogg. Det kan inte bli värre nu. Allt blir bara bättre dag för dag. Men man måste ta dem en i taget. Det här fixar du. Stor kram!

2007-03-04 @ 09:12:33
URL: http://therese.karlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback