thursday

är hemma hos mamma och pappa igen nu.
ska träffa tjejerna i helgen.
i morgon ska jag klippa mig och färga håret hos min barndomskamrat Emma.
får se hur jag ser ut efter det.


jag är fortfarande ledsen.
känner mig tom.
men det kändes bra att ses.
lite konstigt, men jag tyckte om att vi gjorde det.


möttes i dörren av två sura katter när jag kom till Kga.
men nu har de förlåtit mig för att jag varit borta.
de fjäskar och vill bli klappade.
Lillis skakade i hela kroppen för att hon ville att jag skulle klappa på henne.
men nu verkar de tycka att de har varit tillräckligt vänliga.
de har stuckigt ner och kikar på rådjuren i skogen istället.



And I'd give up forever to touch you
Cause I know that you feel me somehow
You're the closest to heaven that I'll ever be
And I don't want to go home right now

And all I can taste is this moment
And all I can breathe is your life
And sooner or later it's over
I just don't want to miss you tonight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback