underbara vår

vädret gör mig glad.
att jag är där jag är i min bearbetning beror nog till stor del på vädret.
jag ler.
och menar det.


idag har det varit en bra dag.
kl. 09.00 mötte jag upp Malin på skolan och vi spatserade vidare till en datasal.
där gick det inget vidare.
det är ganska dåligt att skolan inte har de senaste versionerna av programmen.
vi blev lite trötta på det.
så vi åkte hem till mig och satt med photoshop här.
gick rätt bra faktiskt.
över förväntan iaf, hehe.

efter ett mindre trevligt besök på vårdcentralen styrde jag Hjördan mot Campus och Krikk.
vi tog en låååååååång promenad.
förbi sjön.
det var trevligt!
men jag har ont i mina ben.
(klen?!)
sen när vi kom hem överraskade Krikk med fika.
hon hade bakat en tårta till mig, eftersom jag inte fått någon på min födelsedag sa hon.
hon är söt.
och tårtan var super god!
sen satt vi och glassade på deras balkis med några andra i hennes korre.
nice.
blev även bjuden på mat.
flygande jacob. 


mitt boende problem kanske löser sig smidigare än vad jag hade trott!!!!
gissa om jag är glad?! =)


kom hem till lägenheten vid en 19.45.
då sved det till riktigt ordentligt i hjärtat och tårarna började rinna längs mina kinder.
de bildade inte så vackra svarta spår...
känns inte alls kul att vara här idag.
bara jobbigt jobbigt jobbigt.


det är tur att man har världens bästa familj och vänner som hjälper en genom svåra stunder i livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback