vår?

idag skiner solen från klarblå himmel.
det är vår i luften. nice.

jag har varit på ett möte.
sedan lunchade jag med Anna på stan.
det var trevligt!
jag hittade en jacka på Carlings.
den var bra.
inte för mycket, utan ganska enkel med lite roliga detaljer.
det var en "Maria-jacka" =)

och det var förresten tur att jag inte beställde den jag tänkte beställa från internet.
samma jacka fanns på Carlings och den var inte lika snygg LIVE.
testade den också, men föll för den jag köpte.


jag har skrivkramp!
jag har tagit på mig att skriva ihop det jag och min projektgrupp gjorde förra veckan i vår rapport.
det ska vi kika på tillsammans i morgon.
och jag har inte börjat än!
haha.
ja, jag är expert på att skjuta upp saker till sista sekunden!
arbetar bäst under press.
hihi.
knäpp man är.

måste stimulera Lillis lite nu.
hon är helt Crazy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback