compact living

idag har jag, mamma och pappa fixat i min lägenhet.
det börjar bli ett riktigt hem nu.
dock är det inget stort hem, men man får tänka lite "compact living" och det tycker jag är kul!
kul med lite annorlunda tänk och lösningar =)


helgen spenderar jag i Kga.
kanske blir utgång på lördag, men är inte så jätte sugen på Statt.
det är verkligen ingen hit.
det visar sig vad som händer.


jag är orolig i magen idag.
har nog lite för mycket saker att tänka på.
alldeles för mycket i skolan.
och jag är förvirrad på ett annat plan också.....
hoppas dock få lite klarhet i veckan som kommer.


funderar på att strunta i sommarkursen och istället jobba i sommar...
någon som har ett jobb till övers? ;-)
jag tror att det känns bättre så.
det ekar liksom på campus på somrarna.
men inte bara för den sakens skull..

det viktigatse är inte vad man "ska" eller "borde" göra... utan att göra det man mår bra av!
thank you very much.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback