first

jag sitter nu i min nya lägenhet.
i natt är första natten som jag ska sova ensam här.
jag sov fredag-lördag, men då var V med som moraliskt stöd.

det känns ok.
men alla ljud är konstiga.
och lägenheten luktar inte som mig.
men ljuden vänjer jag mig snart vid,
och lukten kommer så småningom..
bara jag är här lite.
för det känns som ett bra plejs!


A och K var hos mig en sväng på eftermiddagen/kvällen.
det var nice.


i morgon åker jag antagligen tillbaka till Karlskoga igen.
på torsdag ska vi (jag, mamma o pappa) in till Karlstad igen för att flytta lite mer saker.
jag ska bl.a. få ett soffbord! =)
några mattor kanske också får hänga med..
ska sätta upp gardiner, tavlor, sänglampa, spegel och krokar.
kommer nog kännas mer som "mitt hem" då..
I hope.

nu ska jag slänga mig i sängen och kika på ett gammalt vänner avsnitt.
jag har fixat det så bra för mig att jag både kan kika på TVn i soffan och i sängen förstår ni.
värsta lyxen! =)



natti.



förresten! skumt att texten i föregående inlägg blev så himla tiny.
det var inte riktigt planerat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback