friday night out

i fredags hade vi avslutningsmiddag med klassen.
det var över förväntan faktiskt!
riktigt trevligt på förfesten, glad att jag gick dit så tidigt!
och maten på ankan var god.
samt att det var ett trevligt plejs.

dock blev jag lite trött på att det var folk ÖVERALLT och på att musiken var så förbannat hög.
börjar man bli gammal när man överväger att ta med sig öronproppar nästa gång??!!!
hihi.

antar att svaret är JA på den frågan.


V och jag gick till Burger King och tjackade en varsin hamburgare.
jag lyckades på något vis beställa en hel meny?!
men jaja.
31 kr klarar jag mig utan.
petade iaf i mig några pommes och typ 2 tuggor på hamburgaren.
det är INTE gått på BK alltså!
förstår inte varför jag gör samma misstag gång på gång.

vi krockade med A inne på BK.
tog sällskap en bit på vägen.
kom inte så långt.
grabben var helt förstörd.
stod och snackade i typ 1 ½ timme..
höll på att frysa ihjäl, men det var inte det viktigaste just då!
kändes skönt att finnas där med min famn och axel och kunna hjälpa honom.
skönt att han sa att det kändes bättre när han fått ur sig allt.
i sådana lägen gör det inte ett dugg att man fryser så att man skakar!
eller att man blir sjukt förkyld, vilket jag är nu.
känns mindre viktigt.


allt som allt var det en lyckad kväll!
fick shejka en heeeel del.
känner inte att jag har jätte mycket gemensamt med vissa personer, men man får ta det för vad det är ibland.


nu ska jag sova.
måste kurera min förkylning.
tjao!


Kommentarer
Postat av: åsa

Hallå Maria!
Jag har ju inte dig på msn insåg jag precis...
Satt här och skulle bjuda till min fest jag tänkte ha den 9:e så att alla verkligen känner sig bjudna.. men dig hade jag inte on-line. så:
Du är varmt välkommen på min fest den
9:e juni, 19.00--> , sedan vidare till Statt!! Hoppas vi ses då! Ha det bra och plugga lugnt. Kramar*

2007-05-28 @ 17:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback