innekatt vs. utekatt

idag har jag haft allvarliga funderingar på vad det är mina katter egentligen är.
hehe.
kanske inte.

men de gillar att vara ute grymt mycket iaf.
så mycket att de de senaste dagarna har slitit sig från sina koppel.
och idag när jag och Matilda var ute med dem klättrade Jamas upp i ett träd.
hallå?!
där nere på marken stod jag och höll i kopplet och kände mig en aning fånig.

Py total-vägrade att gå in!
fick mycket vackra märken på huden av henne!
nice Py, verkligen nice.

men jag tror att jag ska börja ha halsband på dem istället för koppel.
så får de vara ute hur mycket de vill här..
bara de kommer in på nätterna!
för jag klarar mig inte utan dem.

mina hjärtegull.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback