shopping

den senaste tiden har det blivit en hel del shopping.
I like.

i London införskaffades:
- klocka från New Look.
- billig kopia på Marc Jacobs halsbandsklockor. ett grönt äpple. (New Look).
- skjorta från Lee (på rea!), Topshop.

efter London har jag hunnit med att införskaffa:
- jeansshorts från Levi's. (och nej Anna, inte sådana som vi såg i Danmark! ;-)
- bajkajni från Lindex. en grön/vit randig överdel med limegrönt band och gröna trosor.
- VICHY-produkter. mitt ansikte klarar sig inte utan dem!
- filt till mitt nya plejs. en grå med beige stjärnor (och tvärtom, om man vänder på den), Vita Rummet.
- fyra trekantiga skålar från Höganäs, DUKA. (fick ett presentkort av mamma i "inflyttningspresent". hon är för söt!)
- kruka för örter från Sagaform, DUKA.
- Snäckor. (kan man inte åka utomlands och plocka egna, så tar man det näst bästa.... =)


bilder på mina shoppingfynd kanske kommer när min dator behagar vakna och jag har kameran i närheten...
håll till godo så länge.

snart bär det av till IKEA för ännu mer shopping!
gah. ge mig pengar! ;-)
hihi.
men att jag trots allt glädjer mig åt shopping är ett friskhetstecken.
nu ska jag bara fixa skolan också.
en månad kvar!

Kommentarer
Postat av: NoScarlett

Användarnamn: enterthe
Lösen: circus

:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback