stressed out

här sitter en stressad fröken.
shit, allt kom över mig NU.
hoho.
tre tentor.
sju dagar.
låter det rimligt?!
skulle inte tro det va....

but I will do my very best!


var på anställningsintervju igår.
inget jobb jag vill ha egentligen.
men det är ett jobb iaf.
jag ser på det med positiva ögon =)


katterna är med mig i nya lgh för första gången denna veckan.
de är lite skeptiska.
haha.
men vad annat hade jag förväntat mig av dem?! ;-)
mysigt att ha dem här.
jag tror det kommer bli bra i höst.


bio ikväll.
det ska bli nice.
jag ska nog slå på stort och köpa popcorn och cola ;-)

Kommentarer
Postat av: Kristin K

Hej Mia,
du är också stressad över skolan ser jag, då är vi två. Eller snarare tre, Johan ska lämna in sin c-uppsats denna vecka så det blir sena kvällar. Det var synd att vi inte hann ses men jag kände att jag verkligen behövde åka tillbaka. Men hör av mig senare i sommar. Kämpa på nu....Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback