1 månad kvar till julafton

idag är det dan 24e november.
med andra ord -en månad kvar till julafton!
hujeadmig vad mycket det är som ska hinnas med och göras klart innan dess!!

men det orkar jag inte tänka på nu.
ikväll blir det Party med Hotspot-Ida och några kompisar till henne.
blir nog nice!
Singstar utlovades.
det vet jag inte om jag tycker är så hila nice dock..... ;-)


var iväg till Bergvik en sväng.
jag behövde ha lite alkohol till kvällen och så tänkte jag utöka min garderob lite.
lyckades med båda, men höll på att glömma Systemet!
blev tre smirnoff ice och tre aqua tini melon.
mina favvisar! :-D
en skjorta från H&M fick ockå följa med hem.
är himla nöjd med den!
att jag hade 20% rabatt gjorde ju inte saken sämre.... hihi.


JAG VILL HA ETT NINTENDO WII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
såg just reklam för "Super Mario Galaxy", verkade jättekul jue!
ett Nintendo Wii ska jag investera i när jag blir rik.
himla kul att ha.
men först blir det nog en Ipod.
inom en ganska snar framtid skulle jag tro :-D


dags att hoppa in i duschen om jag ska hinna med allt jag måste fixa innan PARTYPARTY!
kanske kommer en "kvällens outfit" sen.
om jag orkar.



later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback