180

allt går verkligen i 180 nu.
aaaaahh!
vart tar tiden vägen och vart ska jag få tid till att göra allt jag vill göra?!
helt galet jue.

kunde inte sova i natt.
STRESSAD!!
hade jättehög puls och svårt att andas....
INTE bra.
usch, jag hatar att vara stressad och inte kunna njuta av livet!
kommer vara såhär fram till juni när skolan slutar.....
crazy.


måste passa på och säga GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! till Soffipropp som kom in på Polishögskolan!!!!
bra kämpat babe!
så himla glad för din skull :-D

nu ska jag bika iväg till skolan igen, efter att ha varit hemma i 30 min....
projektstart för HotSpot i eftermiddag.
blir spännande!
ska låna massa böcker till min distanskurs också.
kanske vore idé att ta tag i den nu?! höhö.


lite kläder kanske kommer upp senare ikväll, om jag orkar.
måste VILA också.
mellan varven.

jaja, tjöta.
nu drar jag.

later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback