äntligen helg!

veckorna går snabbt, men känns samtidigt långa.
har så himla mycket att göra.
ganska skönt att man ibland faktiskt inte HAR TID att tänka.
me like.
just nu.

PROJEKTARBETE.
så kan man stava mina dagar.
herregud! (sagt på Jennys göteborgska)
är i en skön grupp iaf, där vi har förjävla heta namn:

C-J -Childear
Ugo boss
Jenny "Killer" Sihihivonenen
Franfran
Niels är bäst (?!)
Chosef
Anderspanders
Maria manglarn

hahaha.
man får göra ett tråkigt projekt lite roligare genom att SKRATTA mycket.
fråga mig inte om mitt namn.
vet inte hur, var eller varför..... ;-)


Och fröken har fortfarande inte skrivit klart sitt arbete till "design för det goda livet"...
När skulle jag ha hunnit det liksom?!
Och när jag väl sätter mig med det så står det still.
kav lugnt.
så att säga.


Ikväll har jag varit hos Helena-söt och käkat och tittat på Idol.
jag frågar mig:
HUR I HELVETE KAN DANIEL ÅKA UT??!??!?!!?!?!!!!!!!!
man blir ju glad av att bara se karln.
inte direkt så att man är lika sugen på att kika på Idol längre.
men jag är iof övertygad om att han kommer lyckas ändå!
men ändock.
trist som fan.

I morgon blir det utgång.
på ett eller annat sätt.
hehe.
det där lät ju knäppt...
men jag vet inte vem/vilka jag ska gå ut med....
har några att välja mellan så att säga.... haha.
men jag köpte en ny kjol idag iaf, om jag tänkte ha i morgon.
blir nog fin som en liten pralin!!
eller något, hihi. ;-D


nu blir det till att vänta på att maskinen med tvätt ska blir klar.
sen blir det bingen.
jag är trött.
sov INTE många timmar i natt..
uscha.



jaja, tjöta.
later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback