busy women

jag har verkligen inte många stunder ledigt.
fast det är skönt.
då slipper jag tänka, för det orkar jag ändå inte just nu.

denna veckan är det div. TVkvällar, träning, fest och teambuildning som är på schemat.
ja, utöver skolarbetet då....
men det är himla roligt! :-)

och jag glädjer mig verkligen till teambuildningen i helgen!!
det ska verkligen bli kul.
och skönt att komma iväg!
bort från allt.
alla skola och allt annat.
ah, jag längtar! :-D

på torsdag ska jag och min HotSpot-grupp ha en egen teaumbuildning innan teambuildningen.
det blir nog en riktig hit!
så himla sköna människor..... me like.
blir student-trosdag på Arena.
nice!


nej, dags att återgå till plugget.
det här himla valsprojektet vill ju ALDRIG bli klart!
herregud säger jag bara.
så himla mycket att göra, så man blir galen!
det blir ju inte lättare av att vi är 9 pers i gruppen, med 9 olika viljor..
fast vi har himla kul, så det är roligt! :-)



later.

Kommentarer
Postat av: Anonym

studenttrosdag...innebär det att ni har eller inte har trosor på er?:P

2007-11-28 @ 20:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback