fullspäckat schema

har verkligen hur mycket som helst att göra nu för tiden.
fullt upp, så att säga!

det vore, som M sa påväg hem från Sthlm igår; "skönt att ha en lugn stund någongång".
men det hinns inte!

var i Sthlm igår på möte om Ex-jobb.
kan få båda om jag bara vill, men måste snacka med min handledare + examinator först...
idag har jag, efter en smula penga-panik, sökt tre "tillfälliga" jobb.
jag ville ju inte jobba, eftersom jag kommer ha så himla mycket att göra ändå.
med både skolan och HotSpot.
men nu är jag i desperat behov av pengar, sort of!
jag sökte iaf följande jobb:
- Serveringspersonal på Nöjes vid Julbord och Julshow.
- Paketinslagare, kring jul.
- Inventeringspersonal, v. 47

det där på Nöjes kan jag nog glömma, eftersom man skulle ha serveringsvana... vilket jag inte har.
men jag hoppas på de andra två!
min syster sa att jag skulle passa som paketinslagare!!
eh.... tack?! ;-)

nu är jag hemma i Kga.
Papi och jag har bytt däck på bilen.
SKÖNT!
behöver man inte vara orolig för att köra av vägen om det blir halt.
eller om det nu skulle komma lite snö (vilket jag betvivlar starkt, men verkligen vill!!)
blir filmkväll ikväll med A och kanske Å och K också.
jag hoppas på en tjejfilm och MYCKET godis!

missekatterna var INTE glada över att se mig.
känns bra.
verkligen toppen.
förjävla trevliga katter man har!

men jag är inte bitter......
höhö.




later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback