Jag se det snöar!!!!

det snöar ute.
helt fucking underbart!!!!
det var verkligen på tiden.
fina snöflingor dansar utanför mitt fönster.
ja, man kan ju bli glad för mindre! ;-D


idag är EX-jobbsföretaget fixat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hoho.
så himla gött!!
jag och Jenny kommer göra ett grymt jobb!
kanske avlöjar företaget senare, när allt är yttepyttelite mer säkert.
nu är det säkert, men känns lite läskigt.... hehe
känns konstigt att man snart slutar.
att det om ca. 6 månader är JAG som kommer stå vid en monter på utställningen och presentera MITT examensarbete.
coolt.
men sen ska man bli "vuxen" som det så fint heter... det är läskigt jue!
men jag kanske drar lite på det där med att bli vuxen....
genom att dra till Norge och jobba och sen sticka utomlands ett par månader!
iiiiihhhhhh, det vore så grymt!!! :-D


nu blire käk innan jag sticker till Kga (Dfs) och firar farfar som fyller 80 år idag!


later.



Förresten. Min SALE verkar ju inte gå allt för bra..... hehe.
Får lägga ut det på Tradera.



later. igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback