lista i väntan på Idol

Vad är det för färg på byxorna du har på dig? inga, hihi.
Vad gjorde du igår kväll? var hos mormor o morfar o kikade på TVn.
Den sista personen du talat i telefonen med? Anna.
Det första du lägger märke till hos det motsatta könet? klädstil tror jag. dvs. om man bara ser någon.
Vilken är din favoritdryck? MJÖLK!!!
Hårfärg? blondie.
Ögonfärg? grön-blå-grå-gula. typ.
Syskon & deras ålder: Matilda, 20.
Favoritmånad? ALLA. fast jag dissar November lite, den är så mörk...
Senaste filmen du såg? ? The Hoax kanske?
Vad läser du för böcker? olika. men gillar lättsamma, som man bara kan koppla av med.
Hur ser din musmatta ut? grå med en plupp för handleden på.
Vad ska du göra imorgon? downtown, fest kanske?

Senaste person som ..
Sov i din säng:
M.
Du hånglade med: M.
Skällde på dig: Malin, hahahahaha. det var ganska roligt faktiskt ;-)

Vilken svordom använder du mest? fan, tror jag.
Om du vann på lotto, vad skulle du göra? resa, shoppa, spara. (ev. betala av studielån, beror på hur mycket jag vinner! ;-)
Använder du huvtröjor? ja, ibland.
Tittade du på tecknat när du var liten? såklart att jag gjorde!
Vilka spåk pratar du? svenska, engelska (sådär), tyska (sådär).
Har du några tatueringar eller piercingar? nix. men funderar på en VB-tatuering i nacken.....
Vilken är din favoritfrukt? finns det någon frukt jag INTe gillar liksom??!?!
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? nej för helvete.
Skulle du någonsin kunna hoppa fallskärm? jag skulle gärna vilja, men känns lite "onödigt" också....
Sover du på mage, sida eller rygg? allihopa. jag är nog ingen bra sovkamrat! ;-)
Stör det dig om någon som har sagt att den ska ringa inte ringer? nja, beror på vem det är och vad saken gäller
Om du var född av motsatt kön, vad skulle du heta? Erik eller Johan.
Vad ska du göra ikväll? kika på Idol. blir en soft-fredag :-)
Tycker du om att dansa? älskar att dansa!! speciellt att dansa fult! ;-D
Vad ser du fram emot? alperna i vinter, exjobbet i vår.... m.m.
Frisyren, hur ser den ut? blond, permanentat och ruffsigt för tillfället. haha.
Vad åt du senast? tomat, ost och räkpaj.
Gillar du att laga mat? ja, ibland. men oftast är det ganska tråkigt....
Vad heter du i andranamn? Anna.
Vad är sexigt? charm och humor.
Vad heter dina husdjur? Py och Jamas. världens finaste katter!
Sommarplaner? vet inte. men kanske jobba i Norge och tjäna ihop till RESPENGAR!!!!
Sparare eller slösare? inget alls just nu. köper inte så mycket, men kan inte spara = STUDENT. man tackar.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid? absolut. men hur vanligt är det i dagens samhälle?!
Bio eller promenad? både och.
Jag har varit utomlands: yep.
Jag har mobil: ja, men skulle vilja ha en ny. denna är kass.
Jag är allergisk mot: ingenting vad jag vet.
Jag har tagit studenten: yes, för 4 ½ år sedan. shit vad tiden flyger fram!!
Jag har svimmat: oh, ja...
Jag röker/har rökt: nix. har inte ens testat. varför liksom? verkar ju äckligt...
Jag älskar någon: oh, ja!
Jag har rapat högt offentligt: hehe, joda.
Jag kan bita mig själv i tårna: jo, jag kan faktiskt det. det är verkligen en merit jag är stolt över!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback