torsdag

stress stress.
man kan ju bli galen.
fast jag är ganska glad ändå, trots ALLT som ligger i bakhuvudet och gnager!


ikväll blir det Biljard och kanske utgång med min HotSpotgrupp.
ska bli himla roligt! :-)
och spännande med biljard!
har typ aldrig spelat det...

och i morgon bär det av till obestämd ort för teambuildning hela helgen.
försöker packa.
men det är ju förbannat svårt!
vad tar man med sig när man varken vet vart man ska eller vad man ska göra?!
hihihi.
men jag längtar, ser verkligen fram emot denna helgen!
jag behöver komma bort lite.


nej, nu ska jag försöka packa klart!
sen blir det käk och byta om och fixa till mig lite.
blir nog samma outfit som i lördags tror jag.
orkar liksom inte tänka just nu......
vill bara ha roligt!!! :-D



later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback