trötter

jag har varit en trött människa denna veckan.
och är fortfarande.

idag är det dimmigt och grått.
vilket inte gör att man blir piggare direkt, hehe.

jag är hemma en snabbis och käkar lunch.
ska alldeles strax trampa tillbaka till skolan och Designstudion.
och fortsätta arbetet med Valsen.
det är ungefär lika spännande som det låter! ;-)


jag är väldigt less på fenomenet som börjar på F och slutar på book har jag kommit fram till!
har nog inte varit inloggad på en vecka snart....
jag orkar inte med alla pokningar, quiz, andra saker man kan lägga till..... och varför skulle jag vilja veta vad mina vänner skriver till varandra?! eller till andra....
hujedamig!

jag har 92 vänner på F.
faktiskt fler än jag trodde att jag kände, med tanke på att de flesta faktiskt är personer som jag känner ganska väl och inte bara ytligt...... hm....
jag har tänkt lite här.
och kommit fram till att jag har 10 vänner som jag VET att jag kan ringa när som helst på dygnet.
och två till som jag är ganska säker på att jag kan ringa...
känner mig lyckligt lottad!!
(och nu menar jag inte att dessa vänner finns på min vännerlista på F, vilket förvisso de flesta gör)
MEN.
det finns ju en del som har en 200-300 vänner på F.
undra hur många som är "riktiga" vänner...
inte för att det spelar någon som helst roll egentligen.
och jag bryr mig inte heller egentligen.
men jag funderade lite....
hehe, ja. ;-)


i eftermiddag ska jag träna.
ska bli väldigt nice!
kanske kan få mig att inte känna mig lika trötter, I hope so!
Puls styrka blir det iaf....
jag vill svettas!!!!!

i morgon blir det lite shopping med C.
det får mig nog också på lite bättre humör! :-D


det är mycket som  liksom ligger i bakhuvudet och gnager.
och visst påverkar det också min trötthet.
vissa saker känns så himla onödiga!
skulle kunna beskriva hur jag känner just nu med en rad ur Lars Winnerbäcks "Du hade tid"....

"Du är ett gladhus och jag är en sten. Men det är du som försöker se igenom mig"


Nu sticker jag till skolan!
Vi kanske ses i dimman.

later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback