dags för en liten lista igen

1. Vad åt du till frukost idag?
Två hårda mackor med mesmör och ett glas mjölk.

2. Vad åt du till middag idag?
Inte ätit middag ännu, men det blir Taco :-)

3. När fick du en kyss senast?
Yesterday

4. När stötte någon på dig senast?
Hm.... När jag fick inbjudan till invigningen av Ballroom, kanske...

5. Vad gör du helst en vardag?
En vardag, det var knivigt. Hm... har sovmorgon och inga "måsten" för dagen. Tränar och myser...

6. Vad är det första du kollar in hos en av det motsatta könet?
Hm.. Helhetsintrycket tror jag, dvs. klädstil o utseende....

7. Hur tror du att ditt liv ser ut om 5 år?
Jag vet att jag är 28 år, time will tell the rest.

8. Hur perfekt är ditt liv nu?
På en skala från 1-10, så typ 7.

9. Vad har du på dig för kläder nu?
Mysbrallor, vit t-shirt och strumpor. Plus ett armband från SNÖ (man får ju inte sacka ihop totalt ;-)

10. Har du svarat helt ärligt på dessa frågor?
Yes, mam.




(Lista lånad från någon blogg....)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback