inredning

Idag var jag inne på Åhléns hemsida för att kika på tröjan som jag hittade i butiken när mamma och jag var på stan idag. Tyvärr så fanns den inte på hemsidan.... så får ta mig en noggrannare titt nästa gång jag är där :-)
aja. det jag skulle berätta var att jag inredde ett rum på några olika sätt.
det var en tävling.
får se om jag kanske kan bli 1000 presentkortspengar rikare.
även om jag tvivlar på det.
hehe.


nr 1:
image162

nr 2:
image164

nr 3:
image165

marcus gjorde också ett rum:
image166


rösta på vilket som är snyggast! ;-)



later.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja jag tycker iallafall att Marcus inredning är klart bäst, utan tvivel! Den däringa maria verkar inte ha många hästar i stallet....

2007-10-23 @ 19:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback