it's cold around here

kylan har kommit.
och det är så himla härligt ute!
strålande solsken och luften är så fräsch.
går man ut en stund känns allt genast mycket bättre!
förkylningen och huvudvärken avtar.
stressen som maler i huvudet försvinner och det finns tid att njuta.
det gjorde jag när jag gick hem från skolan idag :-)

har varit på möte med designstudion.
dock blev en del av min idé dissad, inte för att det var en dålig idé utan för att det är i stort sett omöjligt att genomföra den, dvs. att företagen i fråga inte är villiga.
men den andra delen av idén tyckte de var super bra!
frågan är om jag vill köra bara på det?
hm.
ska fundera på saken....
och se mig om efter fler.
finns ju så himla mycket att välja mellan!!! :-D


jag är hemma och pausar innan nästa möte.
ska bli himla intressant att se vad de har att säga där! :-)
om det låter bra så ska jag boka en tid för enskild intervju för projektgruppen!
spännande spännande!


later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback