nattuggla

jag borde verkligen gå och lägga mig eftersom jag mått som jag gjort idag.
men jag är en nattuggla och inte speciellt sugen på att sova.
vill krypa ner samtidigt som M också.
för det är MYCKET mysigare.

känner mig lite mer som en människa efter att ha duschat iaf.
skönt!
men jag är lite orolig för att det ska kännas som idag i morgon igen.
uscha.
det får det inte!!


på tal om något helt annat så kommer CSN i morgon.
ca. 7400 kr som kommer att vara slut om ca. två veckor...
vad gör man då?!
fattar inte hur man ska klara sig....
det är ju otroligt lite pengar!
3600 i hyra och ja, sen är det inte mycket kvar att leva för.
speciellt inte när resten av räkningarna är betalda.
det är bara att välja.
sluta äta eller sluta leva.
pest eller kolera så att säga.
haha.
det är så knäppt att man inte kan göra annat än att skratta åt det!
sanslöst.

skönt att jag är klar i juni!
det är inte alls långt kvar dit.
och det känns så spännande!!! :-)


later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback