redo

jag är redo för nya äventyr i Göteborg i helgen!
ska bli super duper mega kul.


ikväll har jag varit på MittiCity med Marcus och Danne.
Mac shoppade loss.
super snygga kläder och han blev het!
fast inte hett att ha det till vardags, de ser spännigt ut....
hahaha.
typ.

jag shoppade inget.
men måste shoppa lite fancy kläder till X-jobbsmötet.
kan ju ine se ut som en slashas nu när M ska vara så jävla snygg!
ICKE.


idag när jag var på konsum och handlade lite krubb kom en tjej fram och gav mig en komplimang för mina stövlar och frågade vart jag hade köpt dem.
så himla roligt!!!
jag blev jätte glad! :-)




later.

Kommentarer
Postat av: Emelie

köpte du dom dyra stövlarna? dom som är sååå fina!!!

Postat av: Luisa

Jag älskar de skorna men de fanns inte kvar i min storlek:/

2007-10-26 @ 14:38:29
URL: http://fashionisinthesky.blogg.se
Postat av: Estelle

snygga skor!

2007-11-05 @ 18:50:47
URL: http://estelles.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback