så trevligt!! (läses med ironi)

vissa människor vet verkligen hur de ska krångla till saker.
Karlstads Uni. är experter på att krångla till det för deras studenter!!
ja, men för fan det är ju helt fantastiskt!!

jag har en delkurs i hållf kvar och två små deltentor i energi- och mijlöteknik kvar, resten är jag klar med!
men nu är det såhär att de har gjort om min utbildning, dvs. splittrat på terminen från helvetet och lagt det utspritt över hela utbildning.
vilket förvisso är toppen-bra!
MEN.
de tänkte inte på oss som har hållfen kvar och vill ta vår examen i vår.
för hållfen kommer numer att gå på hösten i tvåan.
och då vet de inte vad de ska göra med oss!
är det inte underbart så säg??!!! ;-D

jag är en smula upprörd.
men jag skrattar mest om jag ska vara ärlig.
ALLTID ska det vara något som krånglar.
varför ska det gå lite smidigt ibland liksom.....
ja.
hehe.
det kan man ju fråga sig.


mycket fix o trix nu.
sa söka lite X-jobb när jag kommer hem.
först ut på prommo med E.
katterna totalvägrade ju självklart, när de för en gångs skull skulle få komma ut.
nu sitter de och jamar vid dörren.
precis som att de skulle våga om jag gick med på det nu liksom.
ja, för tusan. de är ju inte dumma!
men de sprang och gömde sig när jag tog fram kopplen förut...
så jag är tveksam till att de skulle våga nu.
det må jag säga.


later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback