sista terminen

i söndags valde jag för sista gången kurser till nästa termin.
min sista termin i skolan!
jag kommer säkert läsa något mer, men inte på heltid hoppas jag.
har en del kurser som jag vill läsa, men de är på distans eller kvällstid.
så i vår blir det jobbsökande för fulla muggar!! :-D

jag har iaf sökt:
-22.5 hp Examensarbete II
-7.5 hp Skissteknik II
-7.5 hp Textil materiallära (Distanskurs Borås)

jag kommer bara att läsa en av 7.5 poängskurserna, men jag kan inte bestämma mig för vilken.
så jag gör det till ett senare problem.
hihi ;-)

sen ska jag nog antagligen läsa som Hållfen också.
men det måste jag prata med studievägledaren om.
får se om jag orkar också.
kommer ha en HEL DEL att göra i vår!
men det är kul!! :-)


later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback