tired

kan man bli tröttare?!
I don't think so!

jag skulle bara vilja krypa ner hos varma M igen (trots högljudda snarkningar) och bara sooooova.
men nej, det går ju inte!
jag ska till skolan och arbeta men våra två gruppuppgifter som sk redovisas både muntligt och skriftligt i morgon.
how lovely.

ibland frågar man sig hur lärare egentligen tänker.
vi fick en uppgift för tre veckor sedan, den var okej.
förra veckan fick vi ytterligare en uppgift, den var förbannat svår.
varför inte ge oss dem i omvänd ordning?!
dock tror jag att just denna läraren riktigt njuter av att se oss svettas och klia oss i huvudet.
bah!

jaja, bara att gilla läget.
göras måste det ju, trött eller inte :-D
förhoppningsvis lugnar det sig lite efter i morgon.


i eftermiddag ska jag på två möten, ett på Designstudion (om Xjobb) och ett om HotSpot.
ska bli spännande! :-)



ge mig vinter, snö och en resa till Alperna någon!!!
idag längtar jag som en gris efter att å åka snowboard.....


later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback