tjuvlyssnat

Matematikhuset, Lunds Tekniska Högskola

En kille ~19 och en tjej ~19 sitter och pratar om sin första tenta som nyss är avklarad.
Tjejen: Hur gick det för dig? Det gick skitdåligt för mig.
Killen: Det gick nog hyfsat tror jag.
Tjejen: Förresten, hur mycket pengar skulle
 

Sundsta sporthall, Karlstad

Två lag i divison 5 spelar innebandy och det ena lagets kapten går fram till domaren för att beklaga sig över statusen på domarinsatsen.
Lagkapten: Det här var tamejfan det sämsta dömandet jag har varit med om.
Domaren (tittar lugnt i matchprotokollet och svarar): Ja, hade jag varit bra på att döma då hade jag väl inte stått här och dömt er, eller hur?



från:
tjuvlyssnat.


later.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Fy fan va bra sagt av domaren, ha hah a

2007-10-23 @ 19:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback