totalt kass

idag känns det inte bra.
mår verkligen jätte konstigt.
känns som att huvudet inte hänger med, vilket verkligen är läskigt!
känner mig yr och mår illa... 

det känns dessutom ovisst med Xjobbet.
men nu har jag fått mail från ytterligare ett företag, denna gång i Karlstad.
ska åka och checka dem till veckan.
det känns spännande! :-)

jag är även orolig i magen.
usch, jag hatar verkligen att känna så!
och jag vet inte vad det är som gör att det känns så...
dumma :-(


usch, jag hatar verkligen att vara sjuk när man ska göra något kul.
känns som det ofta är så för mig!
men på fredag ska jag vara FRISK.
för då drar jag till Göteborg.
GÖTEBORG people!!!!!! :-D
ska bli så grymt kul.
måste få bort detta konstiga från min kropp tills dess bara....

stress stress stress.
inte undra på att kroppen säger ifrån till slut!


later.

Kommentarer
Postat av: E

ne de var inte svårt, gjorde ju inte så mycket:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback