abstinens

sitter i skolan och hammrar på tangenterna här.
jag skriver fort så det låter ganska mycket.

jag undrar om det är det fransmännen mitt emot snackar så upprört om?! :-D
hihi.


det är lite frustrerande att inte ha någon dator.
och det verkar nästan inte som att min blir klar till i morgon heller, som jag hoppades på!
suck.
jaja, har klarat mig ett par dagar så klarar mig väl några till!


helgen som gick var himla fin!
Kga besök, filmkväll med E och spontanbio igår med M.
The Bourne Ultimatum.
verkligen sevärd! :-)


jag hade tänkt spinna idag.
men jag ORKAR inte.
trött trött trött.
blir hem och äta kladdkaka istället (hihi) och sen ta en prommo!
det är vad jag orkar idag.
sovit dåligt och sen suttit i skolan från 9.30-16 och räknat på en balk som vi ska bygga!
hoho.
det kan ju göra vem som helst trött.
så idag är jag VÄRD en vilodag! ;-)

blir spinning på onsdag istället och på torsdag blir det Puls Styrka.
två roliga (och jobbiga) pass!


på lördag är det äntligen dags för min fest.
så himla roligt!!
och så kul att så många kan komma.
det glädjer mig!

vi ses i dimman.
later.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback