fix o trix

nu är inte min meterlånga lista lika lång längre:

- redovisning skissteknik
- inlämningsuppgifter mekanik
- inlogg till kurshemsidan i Borås
- inlämningsuppgift i tillverkningsteknik
  det blir muntlig tenta istället
- fixa hemförsäkring
- ringa CSN och fixa med mitt studiemedel
- ringa polisen om cykeln jag så mystiskt blivit bestulen från. fast min står i förrådet här på Campus 2.
  mycket märkligt, I say!
- köpa block och böcker till IPU:n
- köpa träningskort



har dock en del saker som jag kan lägga till:


- söka fler extrajobb
- klippa mig
- uppgifter till kursen i Borås
- måla tavlor till mitt "sovrum"


har säkert glömt något.
är ju alltid tusen saker man ska göra!!



later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback