how lovely

ja men visst.
min dator är kaputt, slut, finish...
finns inget att göra om man inte vill köpa ett grafikkort för 2100 kr.
samt betala moms och arbetskostnader.
hallå eller?!
är jag en FATTIG student eller?!
är det meningen att jag ska ha råd med detta... ?!
känns inte värt att lägga cirkus 3000 pistoler på en dator där batteriet ändå är TRASIGT!
ca. 5000 pistoler om jag ska köpa nytt batteri också..
då köper jag hellre en ny dator, som FUNKAR!!!!

hehe.
jag är LITE upprörd ;-)
men med lite enkel matte kan man snabbt räkna ut att det inte är så troligt att jag har de pengarna som fattig student.
dessutom SPARAR jag ju till en resa till Alperna i vinter.


som tur är har jag VÄRLDENS BÄSTA FÖRÄLDRAR.
som lånar mig perngarna.
lånar.
inte ger.
jag är ingen bortskämd liten snorunge.
hihi!


skulle inte förvåna mig om bilen också pajjar nu.
eller TVn.
eller att cykeln blir stulen.
eller att något annat HELT UNDERBART inträffar.
just give it to me! ;-)


sitter på biblioteket i skolan.
var meningen att jag skulle plugga till min distanskurs, men kan inte riktigt koncentrera mig.
de där pistolsummorna liksom flimmrar framför ögonen...
how lovely.

ska på spinning vid 17.15.
ska ta ut mina aggressioner där! ;-)


ska nog köpa mig ett mellanmål nu.
later.

Kommentarer
Postat av: Kristin K

Hej Mia,
tråkigt att datorn inte fungerar. Det är nog en av de få saker man som student inte klarar sig utan heller. Ville bara säga tack för att jag och Johan blev inbjudna till din inflyttningsfest, vi kan ju tyvärr inte komma men jag hoppas ni får det trevligt. Själv ska jag sitta med min hemtenta hela helgen. Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback